Choco lite

A Choco Lite egy innovatív súlycsökkentő termék, amely 100% – ban természetes összetevők egyedi kombinációján alapul. A Choco Lite action formula segít fogyni egy egészséges, biztonságos és fokozatos módon egy 28 napos kúra.

Ebből következik, hogy ebben a cikkben pontosan megtudhatja, hogyan működik ez a súlycsökkentő kiegészítő, valamint részletes információkat a ChocoLite ital áráról Magyarországon, valódi felhasználói visszajelzések, pozitív és negatív, terméktájékoztató, összetétel, hatóanyagok, megbeszélések a fórumon, a gyártó hivatalos honlapján, a gyógyszertárak árai, a gyógyszer helyes használata és ellenjavallatok.

Continue reading

bőrápolás

A jó bőrápolás, beleértve a napvédelmet és a gyengéd tisztítást, egészséges és sugárzó lehet.

Nincs idő intenzív bőrápolásra? Még mindig megengedheti magának az alapokat követve. A megfelelő bőrápolás és az egészséges életmód segíthet lelassítani a természetes öregedést és megelőzni a különböző bőrproblémákat. Kezdje ezt az öt komoly tippet.

1. Védje magát a naptól

A bőr ápolásának egyik legfontosabb módja az, hogy megvédje a naptól. A nap hosszabb ideig tartó expozíciója ráncokat, öregségi foltokat, egyéb bőrproblémákat okozhat, valamint növelheti a bőrrák kockázatát.

A legteljesebb védelem a naptól

  • Használjon fényvédőt. Használjon széles spektrumú fényvédőt, amelynek SPF-je legalább 20. Vigyen fel fényvédőt bőségesen, majd ismételje meg kétóránként – vagy gyakrabban, ha úszás vagy izzadás.
  • Keresse meg az árnyékot. Kerülje a napsugárzást 10: 00-16: 00 között, amikor a nap sugarai a legerősebbek.
  • Viseljen védőruházatot. Fedje le bőrét szorosan hosszú ujjú, szőtt ingekkel, hosszú nadrágokkal és széles karimájú kalapokkal. Gondoljon olyan mosodai adalékanyagokra is, amelyek a ruházatnak egy bizonyos számú mosáshoz extra UV-védelmet nyújtanak, vagy speciális napvédő ruházatra, amelyet kifejezetten az UV-sugarak elleni védelemre terveztek.

2. Ne dohányozzon

A dohányzás miatt a bőr idősebbnek tűnik, hozzájárul a ráncok megjelenéséhez. A dohányzás szűkíti az apró ereket a bőr legkülső rétegeiben, ami csökkenti a véráramlást, és sápadtabbá teszi a bőrt. Ez is kimeríti a bőr oxigén és a tápanyagok, amelyek fontosak a bőr egészségét.

Ne dohányozzon

 

A dohányzás is károsítja a kollagént, elasztin-a szálak, hogy adja meg a bőr erejét, rugalmasságát. Ezenkívül a dohányzás során alkalmazott ismételt arckifejezések-például az ajkak belélegzése, a szemének füstölése, hogy távol tartsák a füstöt-hozzájárulhatnak a ráncok megjelenéséhez.

Ezenkívül a dohányzás növeli a laphámsejtes bőrrák kockázatát. Ha dohányzik, a bőr védelmének legjobb módja a kilépés. Kérjen tanácsot kezelőorvosától, vagy segítsen leszokni a dohányzásról.

3. Vigyázzon a bőrre.

A napi takarítás és borotválkozás sokat árthat a bőrének. Hogy gyengéd legyen

  • Korlátozza a fürdési időt. A forró víz, a hosszú zuhany vagy a fürdő eltávolítja a zsírt a bőrről. Korlátozza a fürdő vagy zuhany idő használata meleg víz helyett forró víz.
  • Kerülje az erős szappant. Az erős szappanok és mosószerek eltávolíthatják a zsírt a bőrről. Ehelyett válasszon enyhe tisztítószereket.
  • Borotválkozás alaposan. A bőr védelme és kenése érdekében borotválkozás előtt borotválkozó krémet, krémet vagy gélt kell alkalmazni. A lehető legtisztább borotválkozáshoz használjon tiszta, éles borotvát. Borotválkozás a haj növekedésének irányába, nem ellene.
  • Pat száraz. Mosás vagy fürdés után óvatosan törölje le vagy törölje át a bőrt, hogy nedvességet hagyjon a bőrön.
  • Hidratálja a száraz bőrt. Ha száraz bőröd van, használjon olyan hidratálót, amely megfelel a bőr típusának. Napi használatra fontolja meg az SPF-et tartalmazó hidratálót.

4. Kövesse az egészséges étrendet.

diéta

Az egészséges táplálkozás segít jobban kinézni. Egyél sok gyümölcsöt, zöldséget, teljes kiőrlésű gabonát és alacsony zsírtartalmú fehérjéket. Az étrend és a pattanások közötti kapcsolat nem egyértelmű, de egyes kutatások azt sugallják, hogy a halolajban vagy halolaj-kiegészítőkben gazdag étrend, valamint az egészségtelen zsírok és a feldolgozott vagy finomított szénhidrátok alacsony szintje hozzájárulhat a fiatalabb bőrhöz. Sok víz ivása segít megőrizni a bőr hidratáltságát.

5. Kezelése stressz

Az ellenőrizetlen stressz érzékenyebbé teheti a bőrt, ami akne kiütéseket és egyéb bőrproblémákat okozhat. A bőr egészségének és mentális egészségének megőrzése érdekében tegyen lépéseket a stressz kezelésére. Aludj eleget, állíts be ésszerű korlátokat, rövidítsd le a teendőid listáját, és tegyél félre időt arra, amit szeretsz. Az eredmények drámaibbak lehetnek, mint amire számítasz.

kiégés

Úgy érzi, kiégés a munkahelyen? Tudja meg, mit tehet, ha a munka befolyásolja az egészségét.

A munkahelyi kiégés a munkával kapcsolatos stressz egy speciális típusa-a fizikai vagy érzelmi kimerültség állapota, amely magában foglalja a bizonytalanság érzését és az identitás elvesztését is.

A “kiégés” nem orvosi diagnózis. Egyes szakértők úgy vélik, hogy a kiégést más körülmények okozzák, mint például a depresszió. Egyes tanulmányok azt mutatják, hogy sok ember, aki a kiégés tüneteit tapasztalja a munkahelyen, nem hiszi, hogy munkájuk a fő oka. Bármi legyen is az oka, a munkahelyi kiégés befolyásolhatja fizikai és mentális egészségét. Gondold át, hogyan lehet megtudni, hogy van-e kiégés a munkahelyen, és mit tehetsz ellene.

Úgy érzi, kiégés a munkahelyen?

A professzionális kiégés tünetei

Kérdezd meg magadtól

  • Cinikus vagy kritikus lettél a munkahelyen?
  • Te húzod magad munkába, és nem tudsz dolgozni?
  • Ingerlékeny vagy türelmetlen lett a kollégákkal, ügyfelekkel vagy ügyfelekkel?
  • Nincs elég energiád az állandó termelékenységhez?
  • Nehezen tudsz koncentrálni?
  • Nem vagy elégedett az eredményeiddel? Vannak
  • csalódtál a munkádban? Do
  • ételt, kábítószert vagy alkoholt használ, hogy jobban érezze magát, vagy csak ne érezze magát jobban?
  • Megváltozott az alvási szokása?
  • Aggódik megmagyarázhatatlan fejfájás, gyomor-vagy bélproblémák vagy más fizikai panaszok miatt?

Ha igennel válaszolt ezekre a kérdésekre, előfordulhat, hogy kiégést tapasztal a munkahelyen. Beszéljen orvosával vagy mentális egészségügyi szakemberrel, mert ezek a tünetek egészségügyi állapothoz, például depresszióhoz is kapcsolódhatnak.

A munkahelyi kiégés lehetséges okai

A munkahelyi kiégést különböző tényezők okozhatják, beleértve

  • Az ellenőrzés hiánya. Ha nem tudja befolyásolni a munkáját befolyásoló döntéseket-például az ütemtervet, a megbízásokat vagy a munkaterhelést -, a munka kiégéséhez vezethet. Tehát lehet, hogy hiányzik a munkához szükséges források.
  • Nem egyértelmű munkahelyi elvárások. Ha nem világos, hogy milyen hatalommal rendelkezik, vagy mit vár el a főnöke vagy mások tőled, akkor valószínűleg nem érzi magát kényelmesen a munkahelyen.
  • A diszfunkcionális munkahely dinamikája. Lehet, hogy egy irodai zaklatóval dolgozik, úgy érzi, mintha a munkatársai aláásnák, vagy a főnöke mikromanagálja a munkáját. Ez hozzájárulhat a munkahelyi stresszhez.
  • Szélsőséges tevékenység. Ha a munka monoton vagy kaotikus, állandó energiára van szüksége ahhoz, hogy összpontosítson, ami fáradtsághoz vagy kiégéshez vezethet a munkahelyen.
  • A társadalmi támogatás hiánya. Ha elszigeteltnek érzi magát a munkahelyén és a magánéletében, több stresszt tapasztalhat.
  • A munka és a személyes élet közötti egyensúlyhiány. Ha a munkád olyan sok időt és erőfeszítést igényel, hogy nincs energiád arra, hogy időt tölts a családoddal és a barátaiddal, gyorsan kiéghetsz.

A professzionális kiégés kockázati tényezői

Lehet, hogy nagyobb valószínűséggel tapasztalja a kiégést a munkahelyen, ha

  1. Olyan erősen azonosulsz a munkával, hogy nincs egyensúlyod a munkád és a magánéleted között.
  2. Nagy munkaterhelése van, beleértve a túlórát is
  3. Mindent megpróbálsz mindenkinek lenni
  4. A segítségnyújtás területén dolgozik, például az egészségügyi ellátás területén.
  5. Úgy érzi, hogy kevés vagy egyáltalán nem ellenőrzi a munkáját
  6. A munkád monoton

A professzionális kiégés kockázati tényezői

 

A professzionális kiégés következményei

A munkahelyi figyelmen kívül hagyás vagy figyelmen kívül hagyás súlyos következményekkel járhat, beleértve

  1. Túlzott feszültség
  2. Fáradtság
  3. Álmatlanság
  4. Szomorúság, harag vagy ingerlékenység
  5. Alkohol vagy kábítószerrel való visszaélés
  6. Szívbetegség
  7. Magas vérnyomás
  8. 2-es típusú diabetes mellitus
  9. A betegséggel szembeni sebezhetőség

Hogyan kell kezelni a kiégést a munkahelyen

Próbálj meg cselekedni. Először

  • Értékelje a lehetőségeket. Beszélje meg a konkrét kérdéseket a felettesével. Lehet, hogy együtt dolgozhat az elvárások megváltoztatására, kompromisszumok vagy megoldások elérésére. Próbálj meg célokat kitűzni arra, hogy mit kell tenni, és mit várhatsz.
  • Keressen támogatást. Akár kollégákhoz, barátokhoz vagy szeretteihez fordul, a támogatás és az együttműködés segíthet megbirkózni vele. Ha hozzáfér a munkavállalói segítségnyújtási programhoz, használja a megfelelő szolgáltatásokat.
  • Próbálj meg pihenni. Tanuljon olyan programokat, amelyek segíthetnek a stresszben, például jóga, meditáció vagy tai chi.
  • Gyakorolj egy kicsit. A rendszeres fizikai aktivitás segít jobban kezelni a stresszt. Azt is elvonja a munkát.
  • Aludj egy kicsit. Az alvás helyreállítja a jólétet, és segít megvédeni az egészségét.
    Éberség.
  • Az éberség az a cselekedet, amely a lélegzeted áramlására összpontosít, és mélyen tudatában van annak, amit minden pillanatban érzel és érzel, értelmezés vagy ítélet nélkül. A munkahelyen ez a gyakorlat magában foglalja a nyitottságot és a türelmet olyan helyzetekben, amelyek nem ítélik el őket.

Legyen nyitott, ha figyelembe vesszük a lehetőségeket. Próbáld meg ne hagyd, hogy a nehéz vagy unrewarding munka aláássa az egészségét.

 

Függetlenül attól, hogy lefogyott-e a zárolás során, vagy csak néhány fontot szeretne elveszíteni a tél előtt, tudjuk, hogy a fogyás nehéz lehet.

A túlsúlyos embereknek szintén nagyobb a kockázata a koronavírusból való haldoklásnak – függetlenül attól, hogy vannak-e más egészségügyi problémáik. Az elhízottság még tovább növeli a kockázatot.

Nem számít, mi az oka annak, hogy el akarja dobni néhány felesleges fontot, most egy nagyszerű alkalom a fogyás megkezdésére. A vezető dietetikus Victoria Taylor felvázolja öt egyszerű módja annak, hogy a fogyás erőfeszítések a siker.

Miért vagyok túlsúlyos?

Miért vagyok túlsúlyos

Annak ellenére, amit olvashatsz, az elhízás problémáját nem egyetlen élelmiszer okozza, és nem csak az “akaraterő hiányáról” van szó. Számos tényező befolyásolja azt, amit eszünk. Környezetünk és életmódunk az elmúlt évtizedekben megváltozott – ez azt jelenti, hogy az egészséges döntéseket nem mindig a legkönnyebb meghozni, többet eszünk, és több kész ételt fogyasztunk. Ez általában nagyobb adagokat és több zsírt, cukrot és sót jelent, mint a házi készítésű ételek.

Ugyanakkor kevesebb fizikai aktivitást végzünk, mint az előző generációk. A munkánk és a szabadidős tevékenységünk mozgásszegényebbé vált, és kevésbé valószínű, hogy gyalog vagy kerékpárral utazunk.

Azáltal, hogy aktívabb, csökkentheti a szív-és keringési betegség kialakulásának kockázatát, akár 35% – kal.

Ez azt jelenti, hogy tudatos döntéseket kell hoznunk arról, hogy mit eszünk és hogyan maradunk aktívak. Ez gyakran azt jelenti, hogy igyekszünk egészségesen enni, még akkor is, ha elfoglaltak vagyunk, és megtaláljuk a módját, hogy beleférjünk az életünkbe.

Egy jó első lépés az, hogy gondolkodni, hogy miért lehet, hogy a súly. Ez egy újabb változás vagy hosszabb távú minta? Elkezdtél valamit másképp csinálni – többet eszik, kevésbé aktív, vagy különböző ételeket eszik-abban az időben, amikor elkezdett súlyozni?

Állítsa be magát a fogyás cél

A fogyás nagyon nehéz lehet. Először is, dolgozza ki, hogy mennyi súlyt szeretne elveszíteni. Mivel egyre több ember válik túlsúlyossá, az egészséges súly megítélése ferde lehet.

Ha van egy csomó súlyt veszíteni, célja, hogy elveszíti 10 százaléka a testsúly. Ennek nagy egészségügyi előnyei lesznek – még akkor is, ha a végén még túlsúlyos vagy–, és elérhetőbb lehet. Ne légy elkeseredve, ha hosszú időbe telik, hogy elérje az ideális súlyát. Ez nem meglepő – valószínűleg hosszú időbe telt, hogy fokozatosan jöjjön.

Változtatásokat, hogy a munka az életmód

Ebben az évszakban vagyunk különösen elárasztották a diéta, eszközök, élelmiszerek, amelyek azt állítják, hogy segít nekünk fogyni. A fogyás fő elve az, hogy a bevitt energiának (kalóriának) kisebbnek kell lennie, mint az Ön által használt energia.

Változtatásokat, hogy a munka az életmód

Sokan hasznosnak találják, hogy ne gondoljanak egy “étrendre”, hanem inkább egy olyan megközelítésre, amelyet hosszú távon fenntarthat, amely illeszkedik az életmódjához. Vannak, akik úgy találják, hogy a zsír vagy a szénhidrátok csökkentése működik, egyesek kalóriát számítanak, míg mások bizonyos napokon csökkentik a kalóriabevitelt. Fontos, hogy a terv nem olyan korlátozó, hogy kivágja az egész élelmiszer-csoportokat, így kihagyja az alapvető tápanyagokat.

Érdemes lehet beszélni a háziorvossal vagy az ápolónővel, aki meg tudja mondani, hogy vannak-e helyi csoportok, amelyekhez csatlakozhat vagy hivatkozhat, és esetleg más támogatást is kínálhatnak Önnek.

Ez lehet séta vezetés helyett, vagy valami strukturáltabb, mint az úszás, egy edzés osztály vagy egy sport, amelyet élvez. Célozz hetente 150 percig, és törd 10 perces darabokra, ha úgy tűnik, hogy sok kezdődik. Ha több fizikai tevékenységet végez az étrend megváltoztatása nélkül, segít a szív egészségének, de nem valószínű, hogy fogyáshoz vezet.

Egyél kiegyensúlyozott étrendet

A csökkentett kalóriatartalmú, alacsony kalóriatartalmú vagy könnyű változat a kedvenc ételek hasznos lehet, de ne feltételezzük, hogy ez azt jelenti, hogy ők is alacsony só, cukor. Tehát ellenőrizze az élelmiszer-címkéket, és próbáljon egészséges döntéseket hozni, nem csak az alacsonyabb kalóriatartalmúakat.

Fenntartása még egy kis fogyás jótékony hatással van az egészségre, hosszú távon, valami, hogy büszke

Nem kell kivágnia minden olyan ételt, amely magasabb a kalóriákban – ezek közül néhány egészséges tápanyagokkal, például olajos halakkal, sózatlan diófélékkel és avokádóval érkezik. De érdemes enni őket ritkábban, vagy korlátozza az adag méretét.

Ne add fel, ha a fejlődés lassú

Ne add fel, ha a fejlődés lassú

Az ideális súly eltarthat egy ideig, hogy elérje, időnként elérhetetlennek tűnhet. Ne érezze elkeseredettnek, ha a fogyás lassú, vagy megüt egy fennsíkot. Fenntartása még egy kis fogyás jótékony hatással van az egészségre, hosszú távon pedig valami büszke lehet. Szóval csak így tovább!